Multichannel Conference 2017

Ook dit jaar is Customer Service Academy weer als donateur van stichting KIRC aanwezig in het Better Practices Theater op de Multichannel Conference. Deze vindt plaats op 19 en 20 april in DeFabrique in Utrecht. Dit jaarlijkse (gratis) kennisevent voor professionals in klantcontact staat dit keer in het teken van een volledig gepersonaliseerde, consistente customer journey over alle kanalen. In het Better Practices Theater verwennen we u met kennis en inspireren we met Better Practices in klantcontact. Onder de bezoekers van het theater wordt het Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2017 uitgevoerd.

Wij zijn verheugd te melden dat Ype Boersma, Learning Development manager bij de gemeente Amsterdam, een sessie zal verzorgen over blended learning in contact centers. De gemeente Amsterdam heeft met Metier Academy samengewerkt om haar blended learning strategy richting te geven. Ype vertelt hoe de gemeente Amsterdam omgaat met trends in opleiden. Hij gaat in op de randvoorwaarden voor een succesvolle inzet van blended learning. Klik op de knoppen voor meer informatie en om aan te melden.

Programma

Multichannel Conference

Woensdag 19 april

09:30 - 10:15: Trends in customer care - Ken de 10 Klantinteractietrends 2018-2021
Door: Martine Ferment en Geeske te Gussinklo bekijk deze sessie »
10:45 - 11:30: WhatsApp bij de Bijenkorf! - Een NPS van boven de 50, wie wil dat nou niet?
Door: Ankie Straathof bekijk deze sessie »
12:00 - 12:45: Chat als customer service kanaal: hoe goed is dat eigenlijk?
Door: Cris Donze bekijk deze sessie »
13:15 - 14:00: 10 trends in Learning - Waar gaat het heen in 2020? Hoe speelt de Gemeente Amsterdam hier op in?
Door: Ype Boersma bekijk deze sessie »
14:30 - 15:15: Optum Health bereikt een nieuw niveau in WFM - Intelligente systemen maken betere planningen en besparen tonnen!
Door: Stefan Captijn bekijk deze sessie »
15:45 - 16:30: TUI: het meest virtuele contact center van Nederland - Winkels, contact centers, thuiswerkers werken naadloos samen
Door: Leo Ooms bekijk deze sessie »

Donderdag 20 april

09:30 - 10:15: Chat als customer service kanaal: hoe goed is dat eigenlijk?
Door: Cris Donze bekijk deze sessie »
10:45 - 11:30: WhatsApp bij de Bijenkorf! - Een NPS van boven de 50, wie wil dat nou niet?
Door: Ankie Straathof bekijk deze sessie »
12:00 - 12:45: Trends in customer care - Ken de 10 Klantinteractietrends 2018-2021
Door: Martine Ferment en Geeske te Gussinklo bekijk deze sessie »
13:15 - 14:00: 10 trends in Learning - Waar gaat het heen in 2020? Hoe speelt de Gemeente Amsterdam hier op in?
Door: Ype Boersma bekijk deze sessie »
14:30 - 15:15: Optum Health bereikt een nieuw niveau in WFM - Intelligente systemen maken betere planningen en besparen tonnen!
Door: Stefan Captijn bekijk deze sessie »
15:45 - 16:30: TUI: het meest virtuele contact center van Nederland - Winkels, contact centers, thuiswerkers werken naadloos samen
Door: Leo Ooms bekijk deze sessie »