De producten

De Customer Service Academy bestaat uit de volgende producten:

Klik op de tegels voor meer informatie.

Recruit

Recruit is een kort interactief programma ter ondersteuning van de werving en selectie van uw contact center medewerkers.

Start up

Start up is een blended leerprogramma voor de ingangstraining van customer service medewerkers

Refresh

Refresh is de oplossing voor het effectief trainen van wijzigingen en updates. Refresh bestaat uit korte opfristrainingen voor meer ervaren medewerkers, op groepsniveau.

Check up

Check up is een periodieke online toets voor alle customer service medewerkers, voor het testen van kennis en vaardigheden op individueel niveau.

Time out

Time out bestaat uit korte online modules, die elk inzoomen op een specifiek onderwerp. Wanneer het in het center korte tijd rustig is kan een agent in 5-10 minuten een Time out volgen.

Teamleader Online

Teamleader Online is dé online training voor teamleiders, coaches en senior-agents. Met Teamleader Online geeft u uw teamleiders de benodigde kennis om hun werk nog beter te kunnen uitvoeren.

 

U kunt de Customer Service Academy als geheel afnemen, maar alle producten zijn ook afzonderlijk van elkaar te bestellen. U kunt dus met één of meerdere opleidingsmodules uit de Academy uw eigen interactieve opleidingsportfolio voor uw customer servicemedewerkers samenstellen. Kijk op de pagina’s van de producten voor meer informatie.

Leermomenten vanaf de start

De werving van customer service medewerkers is een intensief – en door het verloop in Contact Centers – doorlopend proces. Om dit proces te versnellen en kwalitatief betere medewerkers aan de start te laten verschijnen, is er Recruit ter ondersteuning van de werving en selectie, en Start up voor het inwerktraject.

Doorgroei naar teamleider, coach, etc.

Veel coaches en teamleiders zijn ooit gestart als agent. Om een medewerker op te leiden tot coach of teamleider, of een bestaande teamleider verder te bekwamen in zijn werk, is er Teamleader Online.

Continue ontwikkeling

Gedurende de loopbaan zijn er verschillende momenten waarop een customer service medewerker dingen moet leren, of het nu gaat om de algemene ontwikkeling van de medewerker of het doorvoeren van veranderingen.

Voor het effectief trainen van wijzigingen en updates en het verbeteren van vaardigheden op groepsniveau is er Refresh. Dit zijn online opfrismodules inclusief afsluitende toets. Het doorlopend aanscherpen van bestaande kennis en verbeteren van vaardigheden op individueel niveau wordt verzorgd door Time out.

Daarnaast kunt u middels Check up, een periodieke online toets, beoordelen of uw contact center medewerkers alle benodigde kennis nog bezitten en hen op basis van de resultaten bijsturen waar nodig. Óf u kunt meten of uw medewerkers de gewenste toename in hun kennisniveau laten zien, in het kader van bijvoorbeeld een persoonlijk ontwikkelingsplan.