Start up

Start up is een leerprogramma voor de ingangstraining van customer service medewerkers. Start up is een blended programma; een combinatie van klassikaal, e-learning, toetsen en live oefenen. Metier Academy garandeert dat zij de opleidingstijd die in inwerktrajecten gaat zitten aanzienlijk kan verkleinen.

Met hetzelfde budget kunt u twee keer zoveel medewerkers opleiden

Een klassikaal trainingsprogramma van 80 uur brengen wij terug naar 40-55 uur

Door middel van tussentijdse toetsen is de voortgang meetbaar en kan de medewerker gedurende de training gericht en makkelijk bijgestuurd worden. Hierdoor worden de medewerkers beter getraind en is er minder ‘na-coaching’ nodig.

Het op deze manier efficiënter en effectiever maken van uw ingangstraining scheelt veel tijd en geld, en uw nieuwe medewerkers zullen sneller en beter beslagen ten ijs verschijnen.

Start up bestaat uit een combinatie van bestaand materiaal, ontwikkeld door een didacticus met veel ervaring in contact centers, en nieuw materiaal toegespitst op de organisatie.

Start up zorgt voor beter ingewerkte medewerkers en minder na-coaching.