Time out

Time out bestaat uit korte online modules, die elk inzoomen op een specifiek onderwerp, zoals:

  • Gespreksvaardigheden
  • Interne processen
  • Spelling
  • Topografie
  • Belangrijke veranderingen

Het zijn korte e-learnings van 5-10 minuten, in te zetten op het moment dat de medewerker het nodig heeft, op de eigen werkplek. Elke medewerker krijgt zijn eigen Time outs toegewezen en rond deze in ‘down time’ af.

Wanneer het rustig is kan een agent, tussen het bellen door, een Time out afronden. De medewerker is maar even uit de lijn en kan na één module gelijk de werkzaamheden weer hervatten. Dit betekent niet alleen dat er efficiënter om wordt gegaan met de tijd van de medewerker, maar ook wordt een maximaal leereffect bereikt. Doordat het leren tussen de werkzaamheden door gebeurt, wordt de kennis meteen in de praktijk toegepast en geoefend.

Time out is een product op individueel niveau; u bepaalt welke medewerker welke modules maakt. U kunt verschillende Time outs aan verschillende medewerkers koppelen. Zo kunt u modules toewijzen aan alle deelnemers waarvan u wilt dat elke medewerker ze gevolgd heeft, maar u kunt bijvoorbeeld ook modules per persoon toewijzen op basis van de uitkomsten van de periodieke Check up. Wij adviseren 2-4 Time outs per agent per maand om de kennis en vaardigheden up-to-date te houden.

Op basis van de behoefte van de klant maken wij Time out op maat. Wij kunnen naar aanleiding van een uitdaging in uw contact center een pakket Time outs samenstellen die daarbij aansluiten. Bijvoorbeeld voor het verlagen van de AHT, verhogen van de FTF, etc. Er zijn al 20 modules kant-en-klaar beschikbaar, maar wij kunnen ook modules op maakt maken. Klik hier voor een overzicht van de beschikbare modules:

Het leren tussen de werkzaamheden door kost niets én zorgt ervoor dat de kennis meteen in de praktijk wordt ingezet.