Het leerconcept

De Customer Service Academy is een opleidingsprogramma voor contact center medewerkers, coaches en teamleiders. Gedurende de gehele loopbaan ondersteunen onze excellente opleidingen hen in hun ontwikkeling. Kennis en vaardigheden worden voortdurend aangescherpt met als resultaat: competente, gemotiveerde medewerkers en zeer tevreden klanten. En dit alles op de meest effectieve en efficiënt mogelijke wijze.

Opleidingsmodules voor alle fasen van de loopbaan:

Werving & selectie, het inwerken, dagelijkse werkzaamheden en doorgroei naar een hogere functie.

De Academy bestaat uit zes best-in-class trainingen. Samen vormen zij een krachtige combinatie van maatwerk en bestaande content, helemaal toegespitst op het werken in de klantinteractiebranche.

Samenwerking

De Customer Service Academy is ontwikkeld door Metier Academy Benelux. Kijk op de pagina Over Metier Academy Benelux voor meer informatie over ons.

Metier Academy heeft samengewerkt met Ferment Management om de Customer Service Academy te ontwikkelen. Ferment Management is ruim 15 jaar hét leidende adviesbureau in klantcontact. Door haar expertise van de werkvloer tot in de directiekamer heeft Ferment Management de Customer Service Academy inhoudelijk vorm gegeven.

Kortom, dé expert in blended opleiden en dé expert in klantcontact hebben de krachten gebundeld met dit complete opleidingsprogramma voor de contact centerwereld als resultaat.

 

Ferment Management